Joi, 01 Mai 2025
RO EN

MEDIAPRESS SRL

Adresa: Str. Anghel Ghetu nr. 1 (incinta Comat Electro) , Bucuresti
Telefon: 0728.444.555, 0788-445.707 , 021/256.11.31 , 021/256.11.12
Mobil: 0728.444.555, 0788-445.707
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Descriere

MEDIAPRESS: Program investitional in valoare de 3 milioane de euro

Compania Mediapress - Bucuresti are in derulare un proiect de investitii in valoare de 3 milioane de euro, pentru realizarea unui nou centru de stocare, cu o suprafata de 3.000 mp, preconizat sa se definitiveze in 2012. In prezent, dispune de doua depozite pentru profilele PVC comercializate, in Capitala si in Baia Mare, avand fiecare o suprafata de aproximativ 1.300 mp. Profilele PVC pentru ferestre si usi sunt livrate de la fabrica Salamander din Germania set landul Bavaria), Mediapress fiind dealer autorizat al grupului german in tara noastra.

Rares Stoica set 37 de ani)

Functia/Firma: director general, Mediapress;

Experienta profesionala: 11 ani in domeniul distributiei profilelor din PVC.

- Cum asigurati distributia produselor promovate?

- La nivel international, profilele Salamander sunt disponibile pe pietele din America de Nord/Sud, Australia, Europa si Asia. In Romania, procesul de distributie se realizeaza la nivel national, in mod direct. Colaboratorii Salamander sunt producatori de tamplarie tip IMM din toate zonele tarii, care au reusit sa promoveze ansamblurile realizate cu profile Salamander si in cadrul programelor de reabilitare termica a locuintelor, derulate in ultimii ani.
- Care sunt principalele obiective ale strategiei pentru dezvoltare?

- Principalul obiectiv al strategiei de dezvoltare pe care il avem in vedere in intervalul 2011 - 2012 consta in implementarea noii game de produse BluEvolution. In acest scop urmeaza sa alocam fonduri si in domeniul vanzarilor pentru pozitionarea strategica pe piata. Acest fapt presupune o majorare a cifrei de afaceri obtinute in 2010 cu 15% in 2011 si cu 20% in 2012. Ne bazam aceste estimari pe evolutia din primele sase luni ale anului in curs, nivelul vanzarilor aflandu-se in usoara crestere fata de perioada similara din 2010.
- Prezentati caracteristicile pietei de profil.

- Pe piata de profil au aparut cateva semne de relansare economica, ceea ce a influentat pozitiv activitatea noastra, intrucat, intr-o astfel de perioada, predomina interesul pentru calitate, iar firma noastra este extrem de preocupata de acest aspect. Astfel, in timpul recesiunii am avut anumite probleme in ceea ce priveste impactul mesajului pe care-l transmiteam bransei, deoarece pretul scazut era cel mai important la semnarea unui contract. O alta modificare importanta care a aparut a fost reprezentata de selectia firmelor producatoare de tamplarie termoizolanta. Preturile la profilele din PVC s-au majorat usor in 2011, pe fondul cresterii cotatiilor la materie prima si energie. Relatiile dintre furnizorii de materii prime si producatori au evoluat in sensul intaririi parteneriatelor existente si a identificarii unor modalitati comune menite sa faca fata problemelor din perioada crizei economice. Consideram ca o stabilizare a domeniului va fi inregistrata chiar din al doilea semestru a.c. Spre deosebire de situatia interna, pietele externe se caracterizeaza prin capacitatea mai mare de autoreglare, astfel incat dificultatile inerente unei recesiuni au efecte mult mai atenuate.
- Detaliati oferta Salamander, disponibila pe plan autohton.

- Din punctul nostru de vedere, viitorul apropiat este perceput destul de sumbru, mai ales ca sansele de revigorare a domeniului local de tamplarie termoizolanta in toamna lui 2011 sunt nule. O analiza realista indica faptul ca, totusi, in conditiile in care nu va reizbucni criza economica internationala, exista premise favorabile ca bransa sa se reincadreze pe un trend ascendent incepand cu a doua jumatate a anului urmator. Cresterea nu va fi spectaculoasa, insa este posibil sa asistam la un avans de 10% - 15% al livrarilor in domeniu.
set articol aparut in Fereastra, editia iulie/august 2011 )

AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA