Vineri, 15 August 2025
RO EN

VALORIA sustine recalibrarea companiilor la noul context de afaceri

Valoria, companie ce ofera servicii de training, consultanta si executive coaching, contribuie la recalibrarea si revenirea companiilor din criza printr-un instrument de diagnoza rapida dar si prin pregatirea pro-bono a echipelor acestora.
In urma cu 3 luni mediul de afaceri s-a trezit in fata unei crize fara precedent. Din cauza restrictiilor impuse prin ordinele militare, multe dintre companii si-au suspendat activitatea, au trimis angajatii in somaj tehnic, au renegociat chirii si salarii, au redus numarul orelor de incadrare, au apelat la ajutoare venite din partea statului.
Intr-o disperata nevoie de solutii la aceasta situatie, companii cu traditie din Romania si-au inchis rapid activitatea. Industrii precum HORECA sau turism au devenit nerelevante. Angajatii firmelor care si-au suspendat activitatea au trait experienta somajului tehnic. Perspectiva recalificarii pentru a fi relevanti in noul context de business parea, pentru ei, imposibila.
"Pe fondul acestei evidente incertitudini, companiile si angajatii au avut, si au in continuare, nevoie de claritate si de increderea ca pot sa-si atinga potentialul. Astfel, expertiza Valoria in change management, instrumente de diagnoza, resurse umane, marketing si vanzari a furnizat incredere in viitorul de crestere al companiilor", spune Elena Badea, Managing Director.
Intr-un mod asumat si constienti de rolul important pe care o companie de training, consultanta si executive coaching il are pentru instruirea angajatilor, formarea echipelor si cresterea companiilor, consultantii Valoria si-au oferit voluntar serviciile companiilor din Romania.
Rezultatul? 80 ore mentorat de afaceri, 32 de cursuri online cu un total de 128 de ore livrate, 3 comunitati online initiate in aceasta perioada pentru a raspunde intrebarilor specifice ale managerilor si antreprenorilor, 15 sinteze cu resurse relevante pentru revenirea in activitate a companiilor. Recent Valoria a lansat pe site-ul companiei un chestionar de diagnoza gratuita cu privire la nivelul de pregatire al companiilor pentru perioada post lockdown.
Toate acestea au fost pregatite si livrate pro bono de consultantii Valoria. Ghidati de misiunea companiei de a transforma potentialul oamenilor in valoare, acestia s-au implicat in initiativa de sprijinire a companiilor pe baza experientei cumulate de zeci de ani in industrii precum banking, asigurari, IT, productie industriala, mass-media, automotive, farma, FMCG.

Din aceeasi categorie

01 Aug 11:46 | MAZARS: Povara fiscala ramane semnificativa in tarile din Europa Centrala si de Est
28 Iul 11:37 | Romania, potential si presiuni: redresare in asteptare, vulnerabilitati in crestere
25 Iul 10:47 | REVEAL: Mediul privat din Romania 2025 - incordat, reactiv, fara directie
23 Iul 11:43 | TVA marit la locuinte: Fiscul castiga pe termen scurt, economia pierde pe termen lung
17 Iul 11:59 | ANAF solicita informatii fara temei legal, contribuabilii cer stoparea abuzurilor
16 Iul 13:27 | AVOCAT: Dezvoltatorii imobiliari iau masuri drastice in lupta cu TVA
14 Iul 11:33 | Allianz Trade: Cum gestioneaza companiile europene si americane razboiul comercial
11 Iul 12:36 | Restituirea unor sume platite la Fondul de Tranzitie Energetica, o corectare ratata
11 Iul 12:55 | Tranzactii de 2,7 miliarde euro pe piata de M&A din Romania, in primul semestru
09 Iul 16:53 | Reglementare a concesionarii terenurilor pentru productia de energie regenerabila
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA