Duminică, 14 Decembrie 2025
RO EN

VALORIA sustine recalibrarea companiilor la noul context de afaceri

Valoria, companie ce ofera servicii de training, consultanta si executive coaching, contribuie la recalibrarea si revenirea companiilor din criza printr-un instrument de diagnoza rapida dar si prin pregatirea pro-bono a echipelor acestora.
In urma cu 3 luni mediul de afaceri s-a trezit in fata unei crize fara precedent. Din cauza restrictiilor impuse prin ordinele militare, multe dintre companii si-au suspendat activitatea, au trimis angajatii in somaj tehnic, au renegociat chirii si salarii, au redus numarul orelor de incadrare, au apelat la ajutoare venite din partea statului.
Intr-o disperata nevoie de solutii la aceasta situatie, companii cu traditie din Romania si-au inchis rapid activitatea. Industrii precum HORECA sau turism au devenit nerelevante. Angajatii firmelor care si-au suspendat activitatea au trait experienta somajului tehnic. Perspectiva recalificarii pentru a fi relevanti in noul context de business parea, pentru ei, imposibila.
"Pe fondul acestei evidente incertitudini, companiile si angajatii au avut, si au in continuare, nevoie de claritate si de increderea ca pot sa-si atinga potentialul. Astfel, expertiza Valoria in change management, instrumente de diagnoza, resurse umane, marketing si vanzari a furnizat incredere in viitorul de crestere al companiilor", spune Elena Badea, Managing Director.
Intr-un mod asumat si constienti de rolul important pe care o companie de training, consultanta si executive coaching il are pentru instruirea angajatilor, formarea echipelor si cresterea companiilor, consultantii Valoria si-au oferit voluntar serviciile companiilor din Romania.
Rezultatul? 80 ore mentorat de afaceri, 32 de cursuri online cu un total de 128 de ore livrate, 3 comunitati online initiate in aceasta perioada pentru a raspunde intrebarilor specifice ale managerilor si antreprenorilor, 15 sinteze cu resurse relevante pentru revenirea in activitate a companiilor. Recent Valoria a lansat pe site-ul companiei un chestionar de diagnoza gratuita cu privire la nivelul de pregatire al companiilor pentru perioada post lockdown.
Toate acestea au fost pregatite si livrate pro bono de consultantii Valoria. Ghidati de misiunea companiei de a transforma potentialul oamenilor in valoare, acestia s-au implicat in initiativa de sprijinire a companiilor pe baza experientei cumulate de zeci de ani in industrii precum banking, asigurari, IT, productie industriala, mass-media, automotive, farma, FMCG.

Din aceeasi categorie

08 Dec 11:23 | Wolf Theiss: Noul cadru juridic aplicabil tranzactiilor imobiliare rezidentiale
03 Dec 12:37 | VENEVO: Creditarea greoaie impinge IMM-urile catre solutii alternative de finantare
27 Noi 11:39 | Statul este perceput ca principalul inhibitor al initiativei private in Romania
26 Noi 11:23 | Firmele cer eliminarea impozitului minim pe cifra de afaceri: afecteaza investitiile
25 Noi 10:04 | INSOLVENTA are scopul de a gasi solutii de plata, prin reorganizare sau prin lichidare
21 Noi 13:34 | Business Reloaded 2008-2024: Stagnarea, cea mai mare problema pentru companii
20 Noi 16:38 | Termene.ro: Mediul de afaceri si-a triplat rulajul in perioada 2008-2024
17 Noi 15:49 | MAZARS: 70% din datele vitale ale unui business se afla in procesul de payroll
17 Noi 14:16 | Drepturi si obligatii noi generate de sistarea contractelor de antrepriza de lucrari
17 Noi 10:00 | Acordul comercial dintre SUA si China: armistitiu tactic, nu schimbare strategica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA