Miercuri, 05 Noiembrie 2025
RO EN

TotalSoft lanseaza contractul electronic, pentru simplificarea fluxului de angajare

TotalSoft, unul dintre cei mai importanti furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrala, parte a grupului Logo incepand cu anul 2016, anunta extinderea investitiilor in softul de chatbot dedicat departamentelor de HR.
Potrivit unor studii internationale, 80% dintre angajati folosesc cel putin o aplicatie de trimitere a mesajelor text in scop profesional. De asemenea, 89% dintre consumatori prefera sa solicite suport din partea companiilor prin mesaje text. Peste 145 de miliarde de mesaje text sunt trimise in fiecare zi la nivel global. In prezent, aplicatiile de mesagerie sunt cele mai folosite caracteristici ale telefoanelor inteligente si reprezinta cea mai populara forma de comunicare.
In acest context, TotalSoft dezvolta o aplicatie automata de mesagerie text, chatbot, pentru a ajuta departamentele de HR sa isi creasca productivitatea. Aplicatia va utiliza Machine Learning pentru a simula conversatia umana pe baza caracterelor introduse in interfata de chat. Un element inedit este faptul ca transmiterea de mesaje catre „noul asistent virtual” se poate face folosind orice platforma de comunicare: Facebook Messanger, Skype, WhatsApp, Slack, etc.
„Chatbotii de HR transforma experientele angajatilor. Observam un apetit crescut pentru adoptarea aplicatiilor de chatbot printre companii. Nu doar ca chatbotii cresc eficienta fortei de munca, reduc costurile, dar ei contribuie si la livrarea de experiente mai bune pentru angajati. Iar aceste lucruri sunt posibile datorita dezvoltarii tehnologiei de Machine Learning”, a declarat Mihai Gavan, HCM Global Sales Director at TotalSoft.
Mentinand acest trend de inovatie, TotalSoft anunta de asemenea introducerea conceptului de „paperless” in departamentul de HR, pentru a fluidiza procesele si a simplifica fluxul de angajare. De exemplu, in momentul in care un candidat devine angajat, semnarea contractului de munca de ambele parti se face cu ajutorul semnaturii electronice, eliminand orice document printat. Din punct de vedere al candidatului, procesul este foarte simplu si implica cateva click-uri in urma unei notificari primite pe email, contractul de munca semnat electronic de ambele parti avand aceeasi valoare legala ca si cel semnat fizic. Aceasta functionalitate poate fi replicata pentru toate documentele gestionate de catre departamentul de resurse umane si vine in completarea procesului de digitalizare asigurat de platforma CHARISMA HCM.
Charisma HCM este primul sistem software romanesc care a oferit pietei o solutie de self-service HR pentru angajati (2004), precum si solutii integrate de management al talentelor si evaluare de personal (2011). Prin modulele sale specifice, Charisma HCM integreaza activitatea operationala de HR (administrarea de personal, salarizare, pontaj, self service, document management), cu cea de recrutare si selectie, formare si dezvoltare, managementul performantei, analiza si raportare avansata de business (BI).
Principalele procese de HR care beneficiaza de pe urma unui asistent personal de tip chatbot
Relatia angajatului cu departamentul de HR poate fi stresanta, datorita repetatelor solicitari administrative care, desi sunt in esenta simplu de rezolvat, necesita timp pentru ambele parti. Un asistent personal de tip chatbot poate fi o interfata prietenoasa care raspunde rapid la intrebari precum cele legate de managementul timpului, eliberarea de adeverinte si alte documente standard de HR, administrare date personale, proceduri interne sau acces la date de contact ale colegilor.
Astfel, informatii legate de zilele de concediu disponibile sau depunerea unei noi cereri de concediu, fie ca este vorba despre concediu de odihna, medical, fara plata sau despre concediu rezultat in urma unui eveniment deosebit precum nasterea unui copil sau nunta, dar si tot ce tine de obtinere aprobarilor necesare pentru „work from home” sunt la un mesaj distanta.
Mai mult, cu ajutorul unui asistent personal de tip chatbot, adeverintele pot fi emise automat si rapid pe baza unui formular standard, primind chiar si numar de inregistrare atunci cand este trimisa pe email catre solicitant. Inclusiv datele personale din contractul de munca pot fi verificate si actualizate printr-o scurta discutie cu un chatbot.
Desi pare greu de crezut, acum este foarte usor sa rezolvi toate aceste probleme transmitand mesaje simple catre un asistent virtual cu care te poti conecta folosind orice platforma de comunicare: Facebook Messanger, Skype, WhatsApp, Slack, etc. Solutia este astfel in concordanta cu trendurile pietei si va fi din ce in ce mai apreciata de generatiile care debuteaza acum pe piata muncii.

Din aceeasi categorie

03 Noi 06:29 | Digitalizarea in constructii: intre reglementari, competente digitale si colaborare
30 Oct 06:00 | M+M inregistreaza cresteri semnificative in marje si profitabilitate in trimestrul trei
29 Oct 10:42 | Certificarea SR EN ISO 19650 in constructii, pentru standardizare si livrare BIM
29 Oct 06:23 | CADWARE: Cresteri de vanzari de pana la 200% si extindere a portofoliului de servicii
28 Oct 10:21 | BCG: Doar 5% dintre companiile la nivel global sunt "pregatite pentru viitor" in AI
28 Oct 06:07 | The BIM Challenge 2025 - digitalizarea constructiilor in Romania
24 Oct 13:29 | INS: Cifra de afaceri din sectorul IT B2B, in crestere cu 11,8% in luna august
20 Oct 12:36 | Vertiv si NVIDIA dezvolta platforme de 800 ViDC, ce vor alimenta fabricile de AI
17 Oct 07:00 | ORACLE: Patru contrate majore au dus portofoliul RPO la peste 455 miliarde USD
16 Oct 16:59 | SustainStruct vizeaza monitorizarea podurilor cu ajutorul tehnologiilor spatiale si AI
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA