
Proiectul de constructie a Tronsonului 4 are o valoare totala de investitie de aproximativ 150 de milioane de euro, fondurile urmand a fi asigurate din Planul National de Redresare si Rezilienta (PNRR). Constructia este planificata pentru finalizare in anul 2024, dupa care urmeaza o perioada de garantie si notificare a defectelor de 10 ani.
Contractul de supervizare a fost deosebit de disputat de companiile de consultanta si inginerie active in Romania, la licitatie participand 9 ofertanti, cu peste 20 de companii implicate, printre care se afla lideri in domeniu, precum EGIS Romania, TPF Inginerie, Bureau Veritas, Explan, Septembrie Consulting, MGGP sau Italconsult.

IRD Engineering desfasoara operatiuni in Romania prin intermediul unei reprezentante locale, cu sediul in Bucuresti. Echipa lucreaza deja la proiecte majore de infrastructura, precum sectiunile de autostrada Chetani - Campia Turzii, Margina - Holdea de pe Autostrada Lugoj - Deva si tronsoanele 3 si 4 din Autostrada A7 - sectiunea Buzau - Focsani.
La nivel international, grupul IRD Engineering, cu sediul in Italia, activeaza de peste 20 de ani in domeniul consultantei in infrastructura civila, avand, in prezent, sucursale, sau, dupa caz, filiale, in 34 de tari din estul Europei si Asia, un numar aproximativ de 150 de angajati permanenti si peste 200 de colaboratori, specialisti in inginerie.
Un interviu pe larg referitor la proiectele IRD Engineering in Romania si la planurile si obiectivele companiei pentru piata locala, poate fi citit aici.