Miercuri, 05 Noiembrie 2025
RO EN

OZALTIN, Ilgaz si Visio semneaza contractul pentru viaducte de 200 milioane de euro

Cristian Pistol, directorul general al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) SA si Mustafa Hakan Acunsal, directorul Departamentului Constructii al companiei Ozaltin au semnat contractul pentru constructia a doua viaducte, cu lungimi de 1,2 km si 2 km, pe tronsonul Nadaselu - Mihaiesti de pe Autostrada Transilvania.
"Am solutionat o situatie care provoca probleme majore pe unul din santierele Autostrazii Transilvania (A3). Semnarea contractului pentru constructia a doua viaducte, in lungime de 1,2 km si 2 km, face posibila evitarea zonelor cu alunecari de teren de pe sectiunea Nadaselu - Mihaiesti", a transmis Cristian Pistol.
Cele doua structuri vor fi construite de asocierea Ozaltin Insaat Ticaret VE Sanayi AS - Ilgaz Insaat Ticaret AS - Visio Construction Works, valoarea contractului fiind de 994,7 milioane de lei (fara TVA). Lucrarile vor trebui finalizate in urmatoarele 27 de luni (9 luni fiind alocate pentru proiectare si 18 pentru executie). Perioada de garantie a lucrarilor ofertata conform factorului de evaluare este de 10 ani.
Sursa de finantare este asigurata din Programul National de Redresare si Rezilienta (PNRR).
Obiectul contractului il reprezinta proiectarea si executia lucrarilor de deviere a traseului pe zonele cuprinse intre km 10+009 - km 12+000 si km 21+406 - km 24+890, aferente Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Subsectiunea 3A2: Nadaselu - Mihaiesti (km 8+700 - km 25+500), in conformitate cu recomandarile din cadrul Expertizei Tehnice, precum si a Complementului la Expertiza Tehnica. Lucrarile aferente zonei cuprinse intre km 10+009 - km 12+000 presupun devierea traseului spre aval, prin construirea unui viaduct cu lungimea de 1,2 km fundat pe piloti forati de diametru mare, neafectand in niciun fel versantul afectat de alunecari si aflat in stare limita de stabilitate.
In ceea ce priveste zona cuprinsa intre km 21+406 - km 24+890, traseul autostrazii se va devia in zona km 21+406,49 prin construirea unui viaduct cu lungimea de aproximativ 2 km, conducand la depasirea in aval a traseului DN1F precum si a cursului paraului Topa Mica, ajungand pe malul stang al acestuia, intr-o zona relativ plana. Racordarea la traseul existent se va realiza in zona km 24+890 al traseului initial.
 

Din aceeasi categorie

30 Oct 14:28 | DEPUNERE documentatie de emitere Certificat de Urbanism pentru A13 Brasov-Bacau
30 Oct 14:33 | UMB semneaza contracte de executie pentru A8 Grinties-Pipirig si DEx Focsani-Braila
30 Oct 11:52 | Planseul Unirii: Betonare planseu peste Dambovita si extindere organizare de santier
30 Oct 08:07 | A13 Brasov-Bacau: Traseu optimizat, cu tunel la Lempes si noi noduri rutiere
24 Oct 15:48 | FIRME mari de constructii liciteaza intretinere drumuri de 55 mil. euro din Suceava
24 Oct 14:11 | PORR Construct depaseste 80% progres fizic pe Sectiunea 4 a Autostrazii Sibiu-Pitesti
23 Oct 10:23 | BRASOV: Lucrarile de apa si drumuri din Tara Fagarasului, corelate pentru eficienta
22 Oct 14:53 | CONSTRUCTII ERBASU construieste legatura rutiera Satu Mare - Frontiera cu Ungaria
20 Oct 12:58 | TECNIC a furnizat servicii de supervizare la lotul 2 (Mizil-Buzau), A7 Ploiesti-Buzau
17 Oct 17:36 | LICITATIE de 119 milioane euro pentru constructia Variantei de ocolire Vaslui
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA