Marți, 06 Mai 2025
RO EN

Parteneriat pentru actualizare studiu de fezabilitate drum expres Oradea - Arad

La Arad s-a semnat acordul de asociere intre Consiliul Judetean Bihor, Primaria Oradea, Primaria Arad si Consiliul Judetean Arad in vederea realizarii proiectului drumului expres Oradea-Arad. Prin aceasta asociere cele patru institutii vor putea sa achizitioneze in comun serviciile de actualizare a Studiului de Fezabilitate al obiectivului de investitii ,,Drum expres Oradea-Arad”.
La intalnire au fost prezenti presedintii CJ Bihor Ilie Bolojan si CJ Arad Iustin Cionca, primarii municipiilor Oradea si Arad, Florin Birta respectiv Calin Bibart. Urmatoarea faza in derularea proiectului este achizitionarea serviciilor de actualizare a Studiului de Fezabilitate. Consiliul Judetean Bihor a fost imputernicit ca Autoritate Contractanta Desemnata in numele si pentru asocierea constituita prin acordul de asociere, pentru lansarea anuntului de participare in SICAP in vederea actualizarii Studiului de Fezabilitate.
Valoarea drumului expres Oradea - Arad va fi de aproximativ 1 miliard de euro, fiind realizat in parteneriat cu Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Contributia financiara totala estimata pentru achizitionarea actualizarii Studiului de Fezabilitate este de 4 milioane de euro. CJ Bihor a aprobat in sedinta din 29 octombrie 2020 bugetul local al cotei ce ii revine Consiliului, respectiv 1 000 000 Euro (TVA inclus).
„Necesitatea realizarii acestui proiect pe termen scurt deriva din faptul ca DN 79 Arad-Oradea, conform studiilor, inregistreaza un trafic de autostrada, astfel ca, in domeniul infrastructurii rutiere din zona de vest a Romaniei, realizarea drumului expres Oradea - Arad a devenit o prioritate. In cursul lunii noiembrie vom demara procedura de achizitie pentru actualizarea Studiului de fezabilitate”, a declarat presedintele CJ Bihor, Ilie Bolojan.
Conform proiectului, drumul expres Oradea-Arad va avea profil de autostrada cu trei benzi de circulatie pe sens pe o distanta de 14,6 kilometri, profil de autostrada cu doua benzi pe sens pe o distanta de 43,5 km si profil de drum expres cu doua benzi de circulatie pe sens pe 76,4 kilometri, asigurandu-se astfel conectivitatea cu infrastructura TEN-T existenta, respectiv sectorul Oradea-Bors si Nadlac - Arad-Timisoara. Proiectul include si realizarea a 5 drumuri de legatura cu profiluri diferite, realizarea a 66 de poduri, pasaje sau viaducte si a 12 noduri rutiere.

Din aceeasi categorie

30 Apr 13:26 | NOUL pod hobanat peste Somes din Satu Mare a trecut testele statice si dinamice
30 Apr 13:26 | Grupul UMB si Euro-Asfalt: Contract de 540 mil. euro pentru lotul Pipirig-Leghin, A8
29 Apr 14:14 | NESS a inceput lucrarile la podurile care conecteaza Romania si Republica Moldova
29 Apr 14:10 | CNIR preia constructia lotului Chiribis-Biharia, de pe Autostrada Transilvania (A3)
25 Apr 13:58 | CNIR: Licitatie pentru constructia ultimelor trei tronsoane din autostrada A8
25 Apr 07:00 | Vanzarile SW Umwelttechnik Romania au crescut in 2024 cu 18%, la 50 mil. euro
16 Apr 13:54 | ASOCIEREA TrackWorks castiga lucrarile de reabilitare a CF Craiova-Caransebes (lot 1)
16 Apr 12:45 | Constructii Erbasu si Concelex vizeaza constructia Autostrazii Craiova-Filiasi, Lot 3
14 Apr 17:20 | Grupul UMB castiga si lotul 2 de lucrari constructii la autostrada A7 Pascani-Suceava
11 Apr 14:21 | MAKYOL si Ozaltin semneaza contract de executie pentru A3 Poarta Salajului-Nusfalau
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA