Miercuri, 07 Mai 2025
RO EN

POIM: Finantari de 810 milioane de lei pentru continuarea lucrarilor la trei proiecte

Contractele pentru finantarea a trei proiecte majore de infrastructura au fost semnate, recent, valoarea totala a fondurilor alocate depasind 810 milioane de lei (fara TVA). Alocarile se realizeaza din Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR), prin Programul Operational Infrastructura Mare (POIM) 2014-2020, lucrarile vizand continuarea celor trei proiecte, demarate in perioada anterioara de programare (2007-2013).
Cele trei proiecte de infrastructura ce au primit finantare includ faza a doua a lucrarilor de reabilitare a DN 76 (Deva - Oradea) si etapele secunde de executie a soselelor de centura ale oraselor Caracal si Targu Jiu.
Astfel, pentru reabilitarea DN 76 (Deva - Oradea) s-au alocat 590,9 milioane de lei (fara TVA), din care finantarea reprezinta 75%, respectiv 343,2 milioane de lei, urmand ca diferenta de 25% sa fie asigurata de la bugetul de stat. Perioada de implementare a proiectului este de 60 de luni (ianuarie 2016 - decembrie 2020), la care se adauga, daca este cazul, perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea contractului de finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.
Contractul pentru constructia soselei ce centura a orasului Caracal (etapa a doua) are o valoare de 34,36 milioane de lei (fara TVA), din care finantarea prin FEDR (75%) ajunge la 21,53 milioane de lei, iar diferenta de 25% va proveni de la bugetul de stat. Perioada de implementare a proiectului este de 72 de luni (ianuarie 2014 - decembrie 2019), la care se adauga, daca este cazul, perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea contractului de finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.
Cel de-al treilea proiect finantat include cea de-a doua faza a constructiei variantei ocolitoare a municipiului Targu Jiu, proiect in valoare totala de 184,76 milioane de lei (fara TVA). Valoarea finantarii prin FEDR este de 116,75 milioane de lei (75% din total), diferenta urmand a fi acoperita din fonduri bugetare. Perioada de implementare a proiectului este de 80 luni (ianuarie 2014 - septembrie 2020), la care se adauga, daca este cazul, perioada de desfasurare a activitatilor proiectului inainte de semnarea contractului de finantare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.
 

Din aceeasi categorie

30 Apr 13:26 | NOUL pod hobanat peste Somes din Satu Mare a trecut testele statice si dinamice
30 Apr 13:26 | Grupul UMB si Euro-Asfalt: Contract de 540 mil. euro pentru lotul Pipirig-Leghin, A8
29 Apr 14:14 | NESS a inceput lucrarile la podurile care conecteaza Romania si Republica Moldova
29 Apr 14:10 | CNIR preia constructia lotului Chiribis-Biharia, de pe Autostrada Transilvania (A3)
25 Apr 13:58 | CNIR: Licitatie pentru constructia ultimelor trei tronsoane din autostrada A8
25 Apr 07:00 | Vanzarile SW Umwelttechnik Romania au crescut in 2024 cu 18%, la 50 mil. euro
16 Apr 13:54 | ASOCIEREA TrackWorks castiga lucrarile de reabilitare a CF Craiova-Caransebes (lot 1)
16 Apr 12:45 | Constructii Erbasu si Concelex vizeaza constructia Autostrazii Craiova-Filiasi, Lot 3
14 Apr 17:20 | Grupul UMB castiga si lotul 2 de lucrari constructii la autostrada A7 Pascani-Suceava
11 Apr 14:21 | MAKYOL si Ozaltin semneaza contract de executie pentru A3 Poarta Salajului-Nusfalau
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA