Duminică, 03 August 2025
RO EN

APRICUS: Reluarea programului Casa Verde va impulsiona piata de echipamente

Dupa o perioada de doi ani (2014-2015) in care piata sistemelor solare destinate productiei de agent termic s-a inscris pe un trend de scadere, ca urmare a retragerii sprijinului statului si blocarii proiectului "Casa Verde", tendinta ascendenta din domeniu s-ar putea relua din 2016, datorita reluarii programului respectiv, dar si implementarii noilor directii de dezvoltare a echipamentelor ce utilizeaza resurse regenerabile. "Credem ca reluarea depunerilor de cereri in programul «Casa Verde» va putea influenta semnificativ vanzarile tuturor firmelor prezente in Romania. Ar fi o abordare pozitiva din partea Guvernului reluarea acestui mecanism. Noi am estimat o dublare a vanzarilor Apricus in Romania, in cazul unei astfel de situatii", a declarat Mihai Vintila, Relationship Manager in cadrul Apricus Solar.
Potrivit datelor societatii, pe piata de profil exista o mare fluctuatie de firme care apar si dispar. "Cred ca perioada 2016-2020 va aduce o linistire si o consolidare atat a marilor competitori de pe piata, dar mai ales a micilor companii. Concurenta este puternica, desi in Romania nu exista o piata specifica foarte dezvoltata. Apartenenta la Uniunea Europeana creeaza conditiile prezentei tuturor marilor producatori din domeniu. Urmarim cu interes fuziunile ce consolideaza unele prezente, iar produsele noi apar tot timpul. De exemplu, Apricus Solar a lansat in Europa, la finalul anului trecut, seria de sisteme ETC, cu care speram sa ne consolidam pozitia actuala", a precizat managerul Apricus.
Conform datelor companiei, in acest context, singurele birouri ale grupului care au raportat cresteri semnificative in 2015 sunt cele din Ucraina si Cehia, datorita conditiilor speciale din aceste tari.
***
Apricus Solar comercializeaza opt modele de panouri cu tuburi vidate si doua modele de panouri plane, sub marca Apricus. Pe langa acestea, are in portofoliu si o gama variata de accesorii si produse conexe. Pentru intervalul 2016-2020, conducerea companiei si-a propus sa lanseze pe piata mai multe produse, care acum sunt in faza de testare interna, precum si dezvoltarea unor noi depozite regionale in SUA, Australia si Europa si cresterea numarului de angajati din toate fabricile.

Din aceeasi categorie

18 Iul 07:00 | WILO: Impact major al inteligentei artificiale asupra strategiilor de sustenabilitate
17 Iul 07:00 | EHPA: Vanzarile de pompe de caldura sunt de 14 ori mai mari in tarile mari europene
09 Iul 07:00 | McKinsey: Dependenta intre Inteligenta artificiala vs consum de energie si apa
26 Iun 14:22 | Esenzio: Crestere a cererii pentru solutiile de incalzire decorative si personalizate
20 Iun 11:34 | Grupul de firme Melinda a realizat o cifra de afaceri consolidata de 160 mil. euro
20 Iun 07:00 | DAIKIN raporteaza o crestere de 8% a vanzarilor de echipamente in anul fiscal 2025
18 Iun 07:00 | ARISTON estimeaza o stabilizare progresiva a cererii pe pietele principale ale grupului
12 Iun 16:43 | ANAR: Buget majorat cu 55%, pentru consolidarea infrastructurii hidrotehnice
12 Iun 11:00 | TM: Constructii Erbasu si IGNA vizeaza lucrari de reabilitare retele de 50 mil. euro
10 Iun 12:32 | EVOMAG: Cestere de 50% a vanzarilor de aparate de aer conditionat in primavara
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA