Sâmbătă, 02 August 2025
RO EN

ARISTON vrea sa fie lider in tranzitie tehnologica si solutii de energie regenerabila

In anul fiscal 2023, Ariston a realizat incasari nete de 3,092 miliarde euro, reprezentand o majorare de 30% comparativ cu exercitiul financiar precedent. Veniturile operationale ajustate au cumulat 314 milioane de euro, fiind la randul lor mai mari cu 41,2% fata de cele din 2022. In aceste conditii, profitul net a sporit cu 36,3% pana la 191 milioane de euro, iar fluxul liber de numerar s-a plasat la 112 milioane de euro, fata de 32 milioane de euro, in perioada de referinta. In ceea ce priveste datorie neta, aceasta s-a mentinut la 611 milioane de euro, in urma cheltuielilor ocazionate de achizitia Wolf & Brink, a platilor de dividende si a rascumpararii de actiuni. Conducerea companiei a subliniat ca, de la intrarea pe piata de valori mobiliare, Ariston Group aproape ca si-a dublat atat veniturile nete, cat si EBIT ajustat. In 2023, pe fondul unor conditii de piata contrastante, s-a obtinut o performanta solida. Obiectivul central ramane acela de a aduce confort durabil pentru utilizatori, concomitent acordand o atentie deosebita cresterii organice, ce va fi asigurata prin oportunitati valoroase de fuziuni si achizitii strategice. In prezent, Germania este cea mai mare piata de desfacere a produselor Ariston, reprezentand aproximativ 25% din veniturile nete, iar aceasta tara a fost motorul performantei din ultimul an. In pofida semnelor de volatilitate a pietelor europene, in special in prima jumatate a lui 2024, expertii grupului italian mizeaza pe o crestere pe termen mediu, propunandu-si sa devina lider in tranzitia tehnologica si in domeniul energiei regenerabile, creand inclusiv valoare pentru actionari. 
 
***
Ariston Group este un competitor global major pe segmentul de solutii sustenabile pentru sisteme ACM si de incalzire, componente si arzatoare. Grupul asiguraa o gama completa de produse, solutii si servicii, in principal sub marcile globale Ariston, ELCO si Wolf si opereaza, de asemenea, sub marci emblematice precum Calorex, NTI, HTP, Chaffoteaux, ATAG, Brink, Chromagen, Racold si Thermowatt, respectiv Ecoflam.

Din aceeasi categorie

18 Iul 07:00 | WILO: Impact major al inteligentei artificiale asupra strategiilor de sustenabilitate
17 Iul 07:00 | EHPA: Vanzarile de pompe de caldura sunt de 14 ori mai mari in tarile mari europene
09 Iul 07:00 | McKinsey: Dependenta intre Inteligenta artificiala vs consum de energie si apa
26 Iun 14:22 | Esenzio: Crestere a cererii pentru solutiile de incalzire decorative si personalizate
20 Iun 11:34 | Grupul de firme Melinda a realizat o cifra de afaceri consolidata de 160 mil. euro
20 Iun 07:00 | DAIKIN raporteaza o crestere de 8% a vanzarilor de echipamente in anul fiscal 2025
18 Iun 07:00 | ARISTON estimeaza o stabilizare progresiva a cererii pe pietele principale ale grupului
12 Iun 16:43 | ANAR: Buget majorat cu 55%, pentru consolidarea infrastructurii hidrotehnice
12 Iun 11:00 | TM: Constructii Erbasu si IGNA vizeaza lucrari de reabilitare retele de 50 mil. euro
10 Iun 12:32 | EVOMAG: Cestere de 50% a vanzarilor de aparate de aer conditionat in primavara
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA