Vineri, 26 Septembrie 2025
RO EN

KLUDI: Crestere cu 13% a cifrei de afaceri din 2011

Kludi Romania, filiala autohtona a producatorului german de instalatii sanitare Kludi, a inregistrat o crestere de 13% a cifrei de afaceri din 2011, pana la nivelul de 7,2 milioane de lei. Pentru 2012, conducerea companiei estimeaza continuarea trendului ascendent al afacerilor. Principalele investitii realizate de societate anul trecut au vizat programele intensive de pregatire a distribuitorilor proprii din toata tara, numarul profesionistilor instruiti sporind, astfel, cu 50% fata de cele 12 luni anterioare.
Florin Barabas, director general al Kludi Romania: "Cresterea de 13% a cifrei de afaceri a fost realziata in contextul declinului consemnat pe piata materialelor de constructii. Anul trecut am derulat o campanie sustinuta de comunicare catre beneficiarii finali, aceasta incluzand un program amplu de oferte promotionale, cu rezultate financiare deosebite. Mai mult, am dezvoltat semnificativ reteaua de distributie la nivel national, numarul punctelor de vanzare majorandu-se, in 2011, cu 54 de unitati fata de nivelul din 2010. Totodata, strategia de vanzari s-a orientat si mai mult catre segmentul «business-to-business», in vederea implicarii in dotarea cladirilor nerezidentiale noi, cum ar fi hotelurile, cladirile de birouri, spitalele si centrele comerciale. O alta cauza a cresterii cifrei de afaceri a fost reprezentata de dezvoltarea livrarilor pe segmentului de bricolaj si de extinderea prezentei noastre in magazinele respective. In plus, am inregistrat vanzari importante pentru noile game de produse lansate la targul ISH Frankfurt 2011, cel mai mare targ de echipamente sanitare pentru bai la nivel mondial. Din punct de vedere al structurii livrarilor, produsele din categoriile de lux continua sa reprezinte un segment important in totalul afacerilor, ponderea acestora inregistrand o crestere in totalul veniturilor de la 45% in 2010, la 47,5% in 2011. Din punct de vedere valoric, incasarile provenite din comercializarea acestor echipamente a sporit cu 20% anul trecut, fata de nivelul din 2010. Totodata, vanzarile pentru produsele partenerilor companiei (distribuite pe plan local de Kludi Romania, respectiv marcile Esprit si Joop) s-au majorat cu 48%, ponderea acestora din totalul cifrei de afaceri sporind de la 4,7% la 6,2%".

Din aceeasi categorie

25 Sep 07:00 | INGERSOLL RAND anunta o crestere de 5% a cifrei de afaceri /consolidare prin achizitii
23 Sep 07:00 | DAIKIN obtine cresteri de venituri prin consolidarea capacitatilor de vanzari si marketing
22 Sep 07:54 | LINDAB: Strategie de consolidare pe o piata de ventilatii industriale in stagnare
17 Sep 07:15 | Termoline: T.A.B.S. si pompe hibride, inovatii pentru cladiri cu consum redus
17 Sep 07:00 | GRUNDFOS inregistreaza crestere pe pietele-cheie si planifica un plus de pana la 7%
15 Sep 07:42 | SRG militeaza pentru integrarea pompelor de caldura geotermale in politica energetica
12 Sep 17:36 | MS: Concurenta mare pentru servicii supervizare de 23 mil. lei extindere retea de apa
12 Sep 07:00 | GEBERIT: Crestere cu 1,7% a cifrei de afaceri, pe baza majorarii volumelor de livrari
03 Sep 17:24 | Consitrans si Aquaproiect vor sa elaboreze documentatii pentru amenajari de irigatii
03 Sep 17:01 | RESOURCING Environmental va superviza extinderea retelei de apa din Bacau
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA