Joi, 25 Septembrie 2025
RO EN

KLUDI: Masuri de consolidare a relatiilor de afaceri cu partenerii locali

In primele noua luni din 2014, Kludi Romania a inregistrat o crestere de peste 20% a cifrei de afaceri comparativ cu perioada similara a anului precedent. "Aceasta evolutie confirma corectitudinea strategiei noastre de a ne sustine clientii prin furnizarea unor solutii din gama «Smart Luxury». Piata de instalatii sanitare si accesorii pentru baie/bucatarie nu s-a dezvoltat in ultimii ani, ca urmare a reducerii masive a investitiilor in proiecte de dimensiuni medii si mari. In schimb, se constata o translatare a preferintelor clientilor finali catre produsele cu valoare adaugata mai mare, astfel incat ponderea produselor premium a crescut in defavoarea celor ieftine si cu performante scazute. Exista doua explicatii: pe de-o parte, clientul constientizeaza importanta investitiei pe termen lung, iar, pe de alta parte, locatiile unde se instaleaza produsele respective sunt percepute, mai nou, ca spatii de confort, relaxare, implicand o conotatie emotionala mai accentuata. Reteaua de comercializare a solutiilor proprii continua sa se dezvolte de la an la an (avand, actualmente, 374 de puncte de vanzare in Romania), inclusiv ca urmare a eforturilor de a investi in comunicare, in special in ceea ce priveste instruirea angajatilor partenerilor care se ocupa de distributie. Momentan, nu ne confruntam cu probleme deosebite, iar in ceea ce priveste aspectele operationale ne consultam permanent cu firmele colaboratoare, luand impreuna deciziile adecvate. De pilda, am semnat cu Dedeman un contract de dezvoltare a schimbului informational de date prin sistemul EDI (Exchange Data Information), dorind sa sporim astfel eficienta relatiei de afaceri. Consideram ca, in perioada urmatoare, canalul de distributie online va avea o crestere semnificativa a ponderii. Comerciantii vor trebui sa adopte strategii prin care sa-si personalizeze si sa-si diversifice oferta de servicii, pentru a rezista acestui asalt. Pe termen mediu si lung, piata se va putea dezvolta doar daca factorii decizionali la nivel politic si economic vor adopta masuri sustenabile si vor avea o mai mare transparenta fata de industria de constructii si de materiale. De exemplu, unul dintre obiectivele majore actuale este legat de utilizarea responsabila a resurselor de apa, motiv pentru care ne-am alaturat campaniei «Blue Responsibility». Prin acest concept, producatorii de renume din domeniul obiectelor sanitare au posibilitatea de a promova produse care sa raspunda exigentelor actuale de sustenabilitate", a declarat Florin Barabas, director general al societatii. Pentru informatii suplimentare, click aici

Din aceeasi categorie

25 Sep 07:00 | INGERSOLL RAND anunta o crestere de 5% a cifrei de afaceri /consolidare prin achizitii
23 Sep 07:00 | DAIKIN obtine cresteri de venituri prin consolidarea capacitatilor de vanzari si marketing
22 Sep 07:54 | LINDAB: Strategie de consolidare pe o piata de ventilatii industriale in stagnare
17 Sep 07:15 | Termoline: T.A.B.S. si pompe hibride, inovatii pentru cladiri cu consum redus
17 Sep 07:00 | GRUNDFOS inregistreaza crestere pe pietele-cheie si planifica un plus de pana la 7%
15 Sep 07:42 | SRG militeaza pentru integrarea pompelor de caldura geotermale in politica energetica
12 Sep 17:36 | MS: Concurenta mare pentru servicii supervizare de 23 mil. lei extindere retea de apa
12 Sep 07:00 | GEBERIT: Crestere cu 1,7% a cifrei de afaceri, pe baza majorarii volumelor de livrari
03 Sep 17:24 | Consitrans si Aquaproiect vor sa elaboreze documentatii pentru amenajari de irigatii
03 Sep 17:01 | RESOURCING Environmental va superviza extinderea retelei de apa din Bacau
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA