Miercuri, 17 Septembrie 2025
RO EN

BAUMIX: A doua marca recunoscuta de utilizatorii de produse din domeniu

In prezent, aproximativ 60% din volumul vanzarilor companiei Baumix (din Ploiesti, judetul Prahova) este reprezentat de produsele din gama Primus, adresata mesterilor, diferenta, de 40%, fiind realizata din livrarile de produse din gama profesionala Baumix. In ultimii ani, evolutia sortimentelor Primus a fost una pozitiva, in conditiile in care segmentul de reparatii si renovari a fost mai putin afectat de recesiune, iar clientii au pus accentul pe optimizarea costurilor. Conform unei analize realizate de societate, datorita reintoarcerii in tara a specialistilor in constructii care au lucrat in afara granitelor in ultimii ani, utilizatorii se indreapta tot mai mult spre produse cu un raport optim calitate/ pret, generandu-se astfel o diminuare a pietei produselor de calitate  indoielnica. „Influenta anilor de santier in strainatate este vizibila asupra celor cateva sute de mii de constructori romani reveniti in tara cu o alta perspectiva asupra valorii muncii lor, precum si a calitatii lucrarilor efectuate. Cum aceasta depinde - in egala masura - de indemanarea tehnica si de calitatea produselor utilizate, decizia de cumparare bazata pe pretul cel mai mic este inlocuita cu preferinta pentru produse potrivite destinatiei si importantei lucrarii efectuate. De asemenea, hotararea este luata atat in functie de notorietatea companiei producatoare, cat si de eficienta investitiei pe termen lung,” a declarat Razvan Bobe, director de cercetare-dezvoltare in cadrul Baumix. Schimbarea comportamentului cumparatotilor se reflecta inclusiv in abordarea producatorilor, fapt pentru care societatea investeste - constant - in studii de piata privind satisfactia clientilor. In cadrul ultimului studiu, realizat in 2011, rezultatele au indicat ca marca Baumix este a doua optiune din domeniul specific, conform rezultatelor obtinute in urma analizei. “Piata de constructii din Romania are inca pasi importanti de parcurs in ceea ce priveste educarea clientului in alegerea materialelor de calitate, care sa fie rezistente pe termen lung si sa asigure un grad ridicat de confort. In calitate de producator, investim in informarea clientilor referitor la cele mai potrivite materiale de constructii pentru nevoile lor si in privinta modalitatilor corecte de utilizare a acestora, in vedere obtinerii rezultatelor scontate,” a incheiat Razvan Bobe. Informatii suplimentare, la www.baumix.ro

Din aceeasi categorie

11 Sep 07:00 | KINGSPAN: Vanzari si profituri record pe piete inca afectate de diverse crize
05 Sep 10:20 | Henkel Romania isi muta toti angajatii intr-un nou sediu central, in Bucuresti
29 Aug 17:37 | Grupul Policolor s-a confruntat cu cerere scazuta in primul semestru al anului 2025
25 Aug 07:00 | ARKEMA anunta vanzari de 2,4 miliarde euro pe o piata marcata de cererea slaba
21 Aug 07:00 | SIKA: Cresterea marjei EBITDA si obiective ambitioase privind sinergiile si performanta
21 Aug 07:00 | TARKETT inregistreaza o usoara crestere organica a vanzarilor si prognoze moderate
20 Aug 07:00 | ARMSTRONG raporteaza o crestere de 16,3% a cifrei de afaceri in trimestrul al doilea
19 Aug 07:00 | PPG raporteaza rezultate bune pentru S1, sustinute de segmentul Performance Coatings
18 Aug 07:00 | DOW anunta activitate slaba in Europa si incertitudine generata de politici tarifare
12 Aug 07:00 | SHERWIN-WILLIAMS anunta majorarea vanzarilor si crestere in dona de rezidential
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA