Vineri, 02 Mai 2025
RO EN

KINGSPAN si-a consolidat pozitia competitiva pe plan european

Kingspan a anuntat datele financiare corespunzatoare primelor noua luni ale exercitiului financiar in curs, conform carora, in intervalul analizat, cifra de afaceri a grupului s-a situat la 2,69 miliarde euro, cu 19% mai mare fata de perioada similara a anului anterior. Cresterea  a fost de 21%, temperata insa de impactul negativ al cursului de schimb valutar. In trimestrul al treilea, saltul incasarilor a fost de 17%. Pe segmentul panourilor sandwich, avansul s-a plasat la 16%, iar cererea a fost solida pe majoritatea pietelor europene si, cu deosebire, in Franta. In ceea ce priveste Marea Britanie, s-a resimtit o oarecare indecizie in ceea ce priveste plasarea comenzilor. In domeniul placilor de izolare, rezultatele au fost cu 10% superioare perioadei de referinta, fiind influentate de cresterea pretului de livrare ca urmare a inflatiei de pe piata materiilor prime. Cea mai buna evolutie a fost consemnata la nivelul sistemelor Kooltherm, pentru care cererea a evoluat puternic in Marea Britanie, Irlanda, Europa de Vest si statele nordice. In fine, pe segmentul pardoselilor, avansul a fost de 2%. Conducerea Kingspan apreciaza ca tendinta de crestere a preturilor va continua si in trimestrul al patrulea, desi la cu un ritm mai putin alert, de vreme ce costurile materialelor chimice au atins deja un punct maxim. Pietele unde grupul activeaza sunt relativ stabile, ceea ce indreptateste prognoze optimiste in ceea ce priveste veniturile din acest an, ce ar putea atinge 375 milioane de euro (+10%). Kingspan Romania, activ pe piata autohtona de 15 ani, livreaza panouri termoizolante pentru constructii din aproape toate industriile (centre logistice si comerciale, magazine de cartier, fabrici, cladiri de birouri, showroom-uri, hale din domeniul agricol etc.) si realizeaza o cifra de afaceri de aproximativ 13 milioane de euro. Conform estimarilor curente, vanzarile din 2017 ale vor inregistra cel mult o crestere de 1%-2% fata de nivelul anului trecut, in contextul in care initial se preconiza o stagnare a cererii. Obiectivele curente sunt de crestere a cifrei de afaceri si, implicit, a cotei de piata, prin introducerea a cat mai multe produse noi in Romania, prin imbunatatirea continua a serviciilor oferite pe piata si prin atragerea de clienti noi.  

Din aceeasi categorie

30 Apr 07:00 | H.B. Fuller: Sporirea livrarilor /preturilor, compensata prin costul materiilor prime
15 Apr 14:24 | Stona: Lider de piata in comercializarea pietrei naturale orientat spre inovatie
10 Apr 07:00 | ETEX obtine stabilizarea performantei financiare prin noi investitii in dezvoltare
08 Apr 07:00 | HEMPEL raporteaza pentru 2024 cel mai bun rezultat operational din istoria firmei
04 Apr 07:00 | Interconnection: Crestere globala de 3,9% pentru sistemele de pardoseala
02 Apr 16:31 | Henkel se alatura comunitatii Equilibrium 2, consolidand diversitatea complexului
01 Apr 15:55 | Lider Servicii: Cererea de termoizolatii de calitate a crescut cu 22% in ultimii 2 ani
01 Apr 07:00 | Interconnection: Revigorare a pietei europene de panouri sandwich in 2024
26 Mar 14:47 | Florin Popescu, ROCKWOOL: Noul P118 adoptat face cladirile din Romania mai sigure
14 Mar 06:00 | ARKEMA: Rezilienta si capacitate de adaptare, atuuri pentru contextul economic dificil
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA