Sâmbătă, 22 Noiembrie 2025
RO EN

LASSELSBERGER: Crestere a cotei de piata, in 2009

In primele opt luni ale anului in curs, piata materialelor de constructii a inregistrat o scadere a productiei de 28,5% in comparatie cu aceeasi perioada din 2008. Conform opiniilor exprimate de reprezentantii firmelor specializate, volumul productiei va ajunge, pana la finele anului in curs, la sub 33% din valoarea din 2008. In acest context, producatorii de materiale de constructii au implementat o serie de masuri pentru a contracara efectele recesiunii economice, pe care majoritatea a resimtit-o in totalitate.


Eduard Macarescu, director comercial in cadrul Lasselsberger Romania:
"Suntem furnizori de placi ceramice pentru multe proiecte de constructii, firma noastra fiind preferata atat datorita unei relatii bune de colaborare cu antreprenorii, cat si cu firmele de proiectare / arhitectura, respectiv cu beneficiarii. O contributie semnificativa in acest sens a avut-o si echipa departamentului specializat de Project Management (pe care l-am infiintat in 2009). Unul dintre rezultatele pozitive ale noii situatii l-a constituit cresterea cotei de piata a produselor comercializate. Totodata, Lasselsberger a reusit sa-si securizeze creantele in contextul dificil de pe piata din acest an atat prin inceperea colaborarii cu o companie de asigurari specializata, cat si prin introducerea limitelor comerciale menite sa diminueze gradul de expunere la risc. In ceea ce priveste partenerii de distributie, acestia se bazeaza pe produse care beneficiaza de un raport pret / calitate optim, care sa le ofere marje comerciale cat mai mari. Ne-am conformat la aceasta cerinta a pietei, rezultatul fiind acela de crestere a numarului de distribuitori de la 25 - la finele anului trecut, la 90 - in prezent. Pe piata de placi ceramice structura ofertei se schimba anual, prin inlocuirea colectiilor existente cu altele noi, aliniate la trendurile internationale din punct de vedere al dimensiunilor, culorilor si texturii. Inovatiile sunt, de obicei, bine primite de beneficiari. De exemplu, vanzarile colectiilor noi, din gama Cesarom, au depasit estimarile initiale. Referitor la piata de bricolaj, aceasta a inregistrat cresteri importante in ultimii ani, in primul rand datorita expansiunii agresive. Din punctul meu de vedere, principalele avantaje ale retelelor de bricolaj sunt reprezentate de sortimentatia completa, notorietatea marcii pe piata si increderea pe care o transmit cumparatorilor."

Din aceeasi categorie

21 Noi 06:00 | TARKETT: Vanzari organice in scadere si revizuirea estimarilor pentru anul 2025
17 Noi 06:00 | SHERWIN-WILLIAMS: Vanzari in crestere cu 3,2% si perspective optimiste anuale
14 Noi 06:00 | PPG: Crestere organica a vanzarilor si profit-record anuntate pentru trimestrul trei
13 Noi 06:00 | SIKA initiaza noi actiuni strategice pentru crestere, profitabilitate si sustenabilitate
12 Noi 06:00 | AKZO NOBEL obtine o profitabilitate buna in trimestrul trei, in pofida impactului valutar
06 Noi 10:25 | Fabrica Knauf Insulation din Tarnaveni, investitie majora in Europa Centrala si de Est
06 Noi 06:00 | DOW obtine rezultate mixte, divizia Performance Materials & Coatings fiind in regres
04 Noi 11:46 | Ferestrele ineficiente "slabesc" lantul de termoizolare a cladirilor noi/reabilitate
03 Noi 18:11 | SIKA: Camelia Ene este noul General Manager al Sika Romania & Adeplast
29 Oct 10:53 | Lider Servicii: Crestere de 8% a cifrei de afaceri in primele 9 luni din 2025
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA