Duminică, 18 Mai 2025
RO EN

Drupanel vizeaza extinderea activitatii in zona Capitalei


Dana Druta (37 de ani)
Functia/firma:
Administrator al Drupanel;
Studii: Liceul Economic din Baia Mare;
Experienta profesionala: 5 ani in domeniu;
Hobby: muzica
Compania Drupanel - Baia Mare, infiintata in anul 2004, promoveaza - la nivel national - paneluri din PVC pentru usi de exterior. Reteaua de distributie este formata din peste 280 de colaboratori ce activeaza in majoritatea oraselor importante din tara. Pentru anul 2008, se doreste o intensificare a promovarii produselor proprii din zona Capitalei.

- Cum caracterizati situatia financiara a companiei din ultima perioada?
- In 2007, ca urmare a achizitiei unei linii moderne de fabricare a modelelor ornamentale si a sporirii numarului de contracte/comenzi, am inregistrat o crestere semnificativa a cifrei de afaceri, pana la nivelul de aproximativ 2,5 milioane de lei (+50% fata de 2006). Pentru 2008, preconizam o majorare de circa 80% a veniturilor totale, in conditiile in care, pana in luna iunie a.c., am inregistrat, deja, vanzari de 0,48 milioane de euro.

- Detaliati activitatea de productie a companiei.
- Detinem o hala de productie cu o suprafata de 800 mp, in cadrul careia functioneaza o linie de termoformare a PVC-ului si echipamente pentru fabricarea geamului termoizolant. De asemenea, dispunem si de o sectie de proiectare/confectionare a vitraliilor, care a fost utilata, recent, cu masini automate de procesare (pana in prezent, geamul se realiza manual). Pe segmentul panelurilor, capacitatea de fabricatie se situeaza la nivelul de 20.000 de bucati/an, livrarile din 2007 fiind de 7.000 de unitati. Anul trecut, alte investitii au vizat achizitia de utilaje tip CNC destinate fabricarii vitraliilor, fondurile alocate fiind de 0,1 milioane de lei. In prima parte a lui 2008, am procurat o masina pentru debitare (tip CNC), care se utilizeaza in vederea crearii modelelor noi, cheltuielile aferente atingand nivelul de 0,11 milioane de lei.

- Care sunt principalele proprietati ale panelurilor promovate?
- Sortimentele pe care le comercializam sunt alcatuite prin combinarea celor trei elemente principale (foaia centrala, partile laterale si vitrajul), fiind disponibile in numeroase variante constructive, cu forme/marimi variabile. Se promoveaza atat modele simple (fara sticla), cat si subansambluri complexe, avand vitraj termoizolant ornamental sau geam care integreaza sticla tip cristal. Produsele au caracteristici de termo - fonoizolare, datorita inserarii de spuma poliuretanica si sunt disponibile in nuante de alb, stejar, mahon sau nuc. Cele mai noi produse din oferta sunt reprezentate de panelurile furniruite, care, de altfel, alcatuiesc colectia noua pe care am lansat-o anul acesta pe piata. Cel mai solicitat sortiment este constituit de modelul Ella (cu 40% din vanzari), iar nuanta prezenta preponderent in comenzi este cea de alb (50% din total). Prin diversitatea de modele si culori, usile ce includ sortimentele Drupanel se pot adapta specificului oricarei aplicatii arhitecturale. In plus, colaboratorii nostri au la dispozitie si multiple servicii, dintre care se disting: consultanta, service, garantie de 5 ani la toate produsele, transport (in anumite conditii) etc.

- Precizati cateva aspecte specifice pietei de profil.
- In ultimii doi-trei ani, sectorul constructiilor rezidentiale si industriale a inregistrat o crestere deosebita, avand un impact pozitiv asupra dezvoltarii pietei producatorilor de tamplarie din PVC, aluminiu si lemn stratificat, care a consemnat inclusiv o majorare a numarului de firme nou-infiintate. Astfel, pentru Drupanel, in calitate de furnizor, anul 2007 a insemnat o dublare a productiei, angajarea de personal si implementarea masurilor de retehnologizare, pentru a putea face fata noilor cerinte ale partenerilor. In ceea ce priveste obligativitatea aplicarii prevederilor standardelor comunitare in domeniul nostru de activitate, consideram ca masurile restrictive trebuia luata cu un an in urma, astfel incat sa se evite aparitia - pe piata de tamplarie - a geamului termoizolant sau panelurilor ornamentale care nu respecta specificatiile normativelor UE. Pentru a face fata competitiei, Drupanel a incercat - si incearca in continuare - sa produca paneluri de calitate, aducand imbunatatiri in procesul tehnologic. De asemenea, biroul propriu de design elaboreaza modele noi si diversifica gama de culori, pentru a putea indeplini toate cerintele clientilor.

Din aceeasi categorie

14 Mai 10:14 | SIPEX a realizat o cifra de afaceri de 66,5 milioane lei, in trimestrul intai
13 Mai 12:29 | TERAPLAST: Crestere de 41% a cifrei de afaceri consolidate, in primul trimestru
13 Mai 07:00 | HOLCIM anunta vanzari stabilizate la 5,5 miliarde CHF pentru trimestrul intai 2025
09 Mai 07:00 | DOW are ca obiective flexibilitatea financiara si competitivitatea pe termen lung
08 Mai 15:50 | BOSCH a incheiat anul 2024 cu o cifra de afaceri de 90,3 miliarde euro la nivel de grup
08 Mai 14:08 | METIGLA: Investitii de 15 milioane euro si planuri de expansiune europeana
08 Mai 09:51 | Gebrüder Weiss Romania anunta o crestere de 20% pentru anul 2024, la 112 mil. euro
07 Mai 07:00 | SAINT-GOBAIN consemneaza inceputul redresarii pietei europene a constructiilor
05 Mai 07:00 | SGS raporteaza o crestere de 7,5% a cifrei de afaceri, pe baza achizitiilor sustinute
30 Apr 10:56 | BASF investeste intr-o noua fabrica de acid sulfuric pentru semiconductori
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA