Marți, 11 Noiembrie 2025
RO EN

Drupanel vizeaza extinderea activitatii in zona Capitalei


Dana Druta (37 de ani)
Functia/firma:
Administrator al Drupanel;
Studii: Liceul Economic din Baia Mare;
Experienta profesionala: 5 ani in domeniu;
Hobby: muzica
Compania Drupanel - Baia Mare, infiintata in anul 2004, promoveaza - la nivel national - paneluri din PVC pentru usi de exterior. Reteaua de distributie este formata din peste 280 de colaboratori ce activeaza in majoritatea oraselor importante din tara. Pentru anul 2008, se doreste o intensificare a promovarii produselor proprii din zona Capitalei.

- Cum caracterizati situatia financiara a companiei din ultima perioada?
- In 2007, ca urmare a achizitiei unei linii moderne de fabricare a modelelor ornamentale si a sporirii numarului de contracte/comenzi, am inregistrat o crestere semnificativa a cifrei de afaceri, pana la nivelul de aproximativ 2,5 milioane de lei (+50% fata de 2006). Pentru 2008, preconizam o majorare de circa 80% a veniturilor totale, in conditiile in care, pana in luna iunie a.c., am inregistrat, deja, vanzari de 0,48 milioane de euro.

- Detaliati activitatea de productie a companiei.
- Detinem o hala de productie cu o suprafata de 800 mp, in cadrul careia functioneaza o linie de termoformare a PVC-ului si echipamente pentru fabricarea geamului termoizolant. De asemenea, dispunem si de o sectie de proiectare/confectionare a vitraliilor, care a fost utilata, recent, cu masini automate de procesare (pana in prezent, geamul se realiza manual). Pe segmentul panelurilor, capacitatea de fabricatie se situeaza la nivelul de 20.000 de bucati/an, livrarile din 2007 fiind de 7.000 de unitati. Anul trecut, alte investitii au vizat achizitia de utilaje tip CNC destinate fabricarii vitraliilor, fondurile alocate fiind de 0,1 milioane de lei. In prima parte a lui 2008, am procurat o masina pentru debitare (tip CNC), care se utilizeaza in vederea crearii modelelor noi, cheltuielile aferente atingand nivelul de 0,11 milioane de lei.

- Care sunt principalele proprietati ale panelurilor promovate?
- Sortimentele pe care le comercializam sunt alcatuite prin combinarea celor trei elemente principale (foaia centrala, partile laterale si vitrajul), fiind disponibile in numeroase variante constructive, cu forme/marimi variabile. Se promoveaza atat modele simple (fara sticla), cat si subansambluri complexe, avand vitraj termoizolant ornamental sau geam care integreaza sticla tip cristal. Produsele au caracteristici de termo - fonoizolare, datorita inserarii de spuma poliuretanica si sunt disponibile in nuante de alb, stejar, mahon sau nuc. Cele mai noi produse din oferta sunt reprezentate de panelurile furniruite, care, de altfel, alcatuiesc colectia noua pe care am lansat-o anul acesta pe piata. Cel mai solicitat sortiment este constituit de modelul Ella (cu 40% din vanzari), iar nuanta prezenta preponderent in comenzi este cea de alb (50% din total). Prin diversitatea de modele si culori, usile ce includ sortimentele Drupanel se pot adapta specificului oricarei aplicatii arhitecturale. In plus, colaboratorii nostri au la dispozitie si multiple servicii, dintre care se disting: consultanta, service, garantie de 5 ani la toate produsele, transport (in anumite conditii) etc.

- Precizati cateva aspecte specifice pietei de profil.
- In ultimii doi-trei ani, sectorul constructiilor rezidentiale si industriale a inregistrat o crestere deosebita, avand un impact pozitiv asupra dezvoltarii pietei producatorilor de tamplarie din PVC, aluminiu si lemn stratificat, care a consemnat inclusiv o majorare a numarului de firme nou-infiintate. Astfel, pentru Drupanel, in calitate de furnizor, anul 2007 a insemnat o dublare a productiei, angajarea de personal si implementarea masurilor de retehnologizare, pentru a putea face fata noilor cerinte ale partenerilor. In ceea ce priveste obligativitatea aplicarii prevederilor standardelor comunitare in domeniul nostru de activitate, consideram ca masurile restrictive trebuia luata cu un an in urma, astfel incat sa se evite aparitia - pe piata de tamplarie - a geamului termoizolant sau panelurilor ornamentale care nu respecta specificatiile normativelor UE. Pentru a face fata competitiei, Drupanel a incercat - si incearca in continuare - sa produca paneluri de calitate, aducand imbunatatiri in procesul tehnologic. De asemenea, biroul propriu de design elaboreaza modele noi si diversifica gama de culori, pentru a putea indeplini toate cerintele clientilor.

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA