Marți, 11 Noiembrie 2025
RO EN

Intercom Topaz preconizeaza o crestere de 50% a vanzarilor

 

Simona Dumitru (30 de ani)

Functia/firma: Director Adjunct al Intercom Topaz;
Studii: Facultatea de Stiinte Economice, Universitatea Spiru Haret - Constanta;
Experienta profesionala: 7 ani in domeniu;
Hobby-uri: calatorii, sport, muzica.
Compania Intercom Topaz, din Constanta, are un domeniu extins de activitate, care presupune distributia de sisteme din PVC Windoline la nivel national (livrarile de serii Windoline contribuie cu 50% la cifra de afaceri), furnizarea de profile din aluminiu marca ECE Aluminiu (20% din vanzari) si promovarea unei game complete de accesorii pentru fabricatia de ferestre/usi, precum armatura, paneluri, pervazuri, sisteme de plase de protectie impotriva insectelor (cu o cota de 30% din total). Depozitul central este situat in Constanta, reteaua de distributie fiind dezvoltata la nivel national, prin intermediul unor colaboratori (distribuitori si firme producatoare de tamplarie) din Bucuresti si 22 de judete ale tarii.

- Ce presupune strategia pentru dezvoltarea activitatii?
- Inca de la infiintare, in 1991, am acordat o atentie deosebita activitatii investitionale, care s-a derulat cu consecventa, in fiecare an. In 2007, obiectivele companiei au constat in imbunatatirea tuturor serviciilor oferite colaboratorilor nostri. Astfel, fondurile pentru dezvoltare, in valoare de 1,7 milioane de lei, au fost alocate, in principal, pentru deschiderea unei linii de vopsire a profilelor din aluminiu/PVC, precum si pentru accesoriile si feroneria aferente, prin achizitia de utilaje din Germania. In prezent, beneficiarii pot comanda produse in orice nuanta din gama RAL, precum si culori metalizate sau cu efecte speciale, nuante de lemn (venge, stejar) etc. De asemenea, s-a investit si in instalarea de echipamente pentru curbarea profilelor PVC (in arcada), in special pentru colaboratorii din tara. Pentru 2008, ne-am propus sa continuam acest proces, prin dezvoltarea parcului auto, actiune care va necesita suma de 0,1 milioane de euro.

- Cum a evoluat segmentul de piata specific?
- Precizam faptul ca, desi au intrat pe piata muti furizori ce promoveaza marci noi de profile din PVC, concurenta in domeniu fiind foarte mare, am reusit sa ne atingem planurile stabilite inca de la inceputul anului, ce s-au concretizat prin incheierea de contracte noi, pentru a fi reprezentati si in orasele in care nu aveam colaboratori. In 2008, preconizam ca se va inregistra o crestere puternica a nivelului competitiei in bransa furnizorilor de sisteme din PVC si aluminiu. De aceea, acordam o atentie deosebita la cerintele clientilor nostri si la calitatea produselor/serviciilor oferite.

- Care este impactul dezvoltarii sectorului de constructii asupra pietei de tamplarie?
- Consideram ca productia de tamplarie termoizolanta va spori in mod proportional cu gradul de dezvoltare a sectorului de constructii la nivel national, perspectivele fiind optimiste. Situatia pozitiva se reflecta si in ceea ce priveste cifra de afaceri a Intercom Topaz. Astfel, daca vanzarile din 2007 au fost de 21,6 milioane de lei (+25% fata de 2006), pentru 2008 estimam o majorare de circa 50% a rezultatelor financiare, datorita investitiilor desfasurate anul trecut. De asemenea, trebuie subliniat ca majorarea veniturilor se bazeaza pe derularea unor contracte cu firme importante din bransa de constructii. Acestea lucreaza la executia unor cartiere rezidentiale din tara, ale caror unitati locative vor include tamplarie realizata cu profile din PVC Windoline. Deja, pana in prezent, volumul vanzarilor firmei noastre s-a situat la 15 milioane de lei.

- Prin ce se caracterizeaza produsele/serviciile promovate?
- Principala categorie de produse promovate este reprezentata de sistemele Windoline, importate de la societatea cu acelasi nume din Turcia, infiintata in 1945, care are o productie anuala de peste 15.000 de tone de repere din PVC. Din 2003, Intercom Topaz este unic importator si distribuitor al acestor profile pe teritoriul Romaniei. Cel mai solicitat sortiment din oferta (40% din comenzi) este constituit de seria tricamerala cu garnitura inclusa. Noile modele care au fost incluse in oferta in 2008 sunt reprezentate de profilele din aluminiu in nuanta de stejar si cele din PVC, in orice culoare din paleta RAL. Dintre serviciile asigurate colaboratorilor, se remarca transportul gratuit, livrarea de software pentru ofertare si elaborarea devizelor, acordarea de consultanta in domeniu etc.

Din aceeasi categorie

05 Noi 06:00 | SSAB isi consolideaza performanta financiara in trimestrul al treilea din anul 2025
04 Noi 06:16 | RAWLPLUG: Mizeaza pe afaceri de 50 milioane lei datorita produselor sustenabile
30 Oct 11:30 | TERAPLAST: Crestere de 26% a cifrei de afaceri, in primele 9 luni ale anului
27 Oct 06:00 | HORNBACH manifeta rezilienta intr-un context economic dificil cu cerere temperata
24 Oct 07:19 | METIGLA implementeaza METvision 2030, program de investitii de 15 milioane euro
23 Oct 17:30 | Leroy Merlin: 7 din 10 romani cauta solutii pentru reducerea facturilor la energie
23 Oct 07:00 | KINGFISHER schimba estimarile financiare, dupa un prim semestru solid in 2025
22 Oct 14:42 | Holcim preia pentru 1,85 miliarde euro grupul Xella (Ytong, Silka, Hebel si Multipor)
22 Oct 07:00 | VIOHALCO raporteaza cresteri solide de peste 14% in primele sase luni din 2025
16 Oct 07:28 | KADRA accelereaza pe piata solutiilor de siguranta si eficienta energetica
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA