Duminică, 29 Iunie 2025
RO EN

PARTENER PROMPT: Compania vizeaza vanzari de 10 milioane de lei

Compania Partener Prompt, dn Slatioara (judetul Olt), este implicata in realizarea de tamplarie din aluminiu si in executia lucrarilor de placare cu materiale compozite (contributia acestui segment se situeaza la aproximativ 40% din total), fabricand inclusiv ansambluri din PVC (35%) si geam termoizolant. Toate sortimentele sunt certificate cu marcajul CE, care a fost obtinut prin intermediul furnizorilor de sisteme, Alumil si Gealan, respectiv prin metoda de tip cascada. In continuare, directorul general al firmei ofera mai multe detalii referitoare la evolutia economica.
 
Constantin Bastanga, director general al Partener Prompt: „Preocuparea noastra preponderenta vizeaza asigurarea unor caracteristici calitative optime pentru toate sortimentele proprii, ceea ce ne-a adus beneficii deosebite (respectiv un numar foarte mare de lucrari) chiar in perioada de criza economica. Astfel, pe segmentul de aluminiu, cel mai des utilizata este seria Alumil 9650 cu bariera termica, iar la pereti cortina se folosesc reperele structurale si standard. Pentru PVC, seria prelucrata preponderent este Gealan S 3000 cu 5 camere, feroneria utilizata fiind cea de sistem sau G-U. Pentru realizarea de geam termoizolant dispunem de o capacitate de productie de 400 de unitati pe zi, pe care o exploatam la nivel maxim. In primul trimestru al anului 2011 intentionam sa deschidem o noua fabrica de geam termoizolant, investitie pe care o avem in vedere de mai multa vreme, dar abia acum am avut posibilitatea sa o definitivam. Parcursul pozitiv al activitatii din acest an ne-a determinat sa facem si angajari - chiar daca pe piata se remarca o lipsa acuta de personal calificat - iar in prezent, dispunem de aproximativ 100 de lucratori. Numarul mare de proiecte importante pentru care furnizam produse specifice atat din mediul privat, cat si din cel de stat, ne determina sa estimam o majorare semnificativa a cifrei de afaceri de la 6,6 milioane de lei in 2009, pana la nivelul de aproximativ 10 milioane de lei in acest an. Piata pe care activam se orienteaza din punct de vedere al cererii catre produse performante, iar firmele din domeniu, care au reusit sa depaseasca aceasta perioada dificila, vor avea o evolutie si mai buna incepand cu 2011”.

Din aceeasi categorie

27 Iun 07:05 | TotalEnergies Marketing aniverseaza 20 de ani de prezenta de succes in Romania
25 Iun 07:33 | SW UMWELTTECHNIK: Obiective de consolidare prin continuarea investitiilor
25 Iun 07:00 | Heidelberg Materials pregateste tranzitia energetica si are inceput bun de anul financiar
24 Iun 11:04 | HOLCIM anunta finalizarea procesului de separare a afacerii din America de Nord
23 Iun 07:30 | Bauelemente: Solutii prefabricate complete pentru cladiri non-rezidentiale
23 Iun 07:00 | HENKEL: Divizia Adezivi anunta vanzari de 2,7 miliarde euro si incertitudini noi pe piete
19 Iun 11:13 | 75 de organizatii solicita Guvernului o pozitie ferma pentru fonduri UE pentru paduri
17 Iun 07:00 | BASF: Tarifele comerciale volatile afecteaza performanta financiara anuala a grupului
17 Iun 07:00 | COVESTRO incepe 2025 cu un ritm moderat de crestere, insa incertitudinile persista
16 Iun 07:00 | CRH: Prognoze moderat optimiste, bazate pe o cerere sustinuta prin investitii publice
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA