Joi, 18 Septembrie 2025
RO EN

PARTENER PROMPT: Compania vizeaza vanzari de 10 milioane de lei

Compania Partener Prompt, dn Slatioara (judetul Olt), este implicata in realizarea de tamplarie din aluminiu si in executia lucrarilor de placare cu materiale compozite (contributia acestui segment se situeaza la aproximativ 40% din total), fabricand inclusiv ansambluri din PVC (35%) si geam termoizolant. Toate sortimentele sunt certificate cu marcajul CE, care a fost obtinut prin intermediul furnizorilor de sisteme, Alumil si Gealan, respectiv prin metoda de tip cascada. In continuare, directorul general al firmei ofera mai multe detalii referitoare la evolutia economica.
 
Constantin Bastanga, director general al Partener Prompt: „Preocuparea noastra preponderenta vizeaza asigurarea unor caracteristici calitative optime pentru toate sortimentele proprii, ceea ce ne-a adus beneficii deosebite (respectiv un numar foarte mare de lucrari) chiar in perioada de criza economica. Astfel, pe segmentul de aluminiu, cel mai des utilizata este seria Alumil 9650 cu bariera termica, iar la pereti cortina se folosesc reperele structurale si standard. Pentru PVC, seria prelucrata preponderent este Gealan S 3000 cu 5 camere, feroneria utilizata fiind cea de sistem sau G-U. Pentru realizarea de geam termoizolant dispunem de o capacitate de productie de 400 de unitati pe zi, pe care o exploatam la nivel maxim. In primul trimestru al anului 2011 intentionam sa deschidem o noua fabrica de geam termoizolant, investitie pe care o avem in vedere de mai multa vreme, dar abia acum am avut posibilitatea sa o definitivam. Parcursul pozitiv al activitatii din acest an ne-a determinat sa facem si angajari - chiar daca pe piata se remarca o lipsa acuta de personal calificat - iar in prezent, dispunem de aproximativ 100 de lucratori. Numarul mare de proiecte importante pentru care furnizam produse specifice atat din mediul privat, cat si din cel de stat, ne determina sa estimam o majorare semnificativa a cifrei de afaceri de la 6,6 milioane de lei in 2009, pana la nivelul de aproximativ 10 milioane de lei in acest an. Piata pe care activam se orienteaza din punct de vedere al cererii catre produse performante, iar firmele din domeniu, care au reusit sa depaseasca aceasta perioada dificila, vor avea o evolutie si mai buna incepand cu 2011”.

Din aceeasi categorie

16 Sep 07:00 | WIENERBERGER aplica masuri de optimizare si eficientizare pana la reluarea cererii
12 Sep 07:00 | CEFIC: Cererea slaba si preturile la energie, marcheaza un prim semestru dezamagitor
10 Sep 07:00 | CRH anunta o cifra de afaceri de 10 miliarde USD pentru intervalul aprilie - iunie 2025
04 Sep 16:12 | Leroy Merlin Romania: Investitii de 27,9 milioane euro in 2025, in crestere cu 50%
03 Sep 13:32 | SYMMETRICA intra intr-o etapa noua de dezvoltare cu Liviu Stoleru in functia de CEO
03 Sep 07:00 | Cum poate betonul geopolimeric imprimat 3D sa transforme constructiile in Europa?
02 Sep 12:41 | HORNBACH are in plan deschiderea a 6 magazine in urmatorii 2-4 ani, in Romania
01 Sep 07:01 | OPTGROUP isi extinde proiectele peste granita, mizand pe piete emergente
01 Sep 07:00 | HOLCIM consemneaza o dinamica imbunatatita a incasarilor din trimestrul al doilea
01 Sep 07:00 | SAINT-GOBAIN raporteaza vanzari de aproape 24 miliarde euro in semestrul intai
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA