Vineri, 28 Noiembrie 2025
RO EN

ABN Systems vrea sa aiba 85% produse „green” sub brandul Tellur, pana in 2030

ABN Systems International, unul dintre liderii pietei de accesorii telecom si produse Smart Home din Romania, isi lanseaza seria de produse Tellur Green pe plan international, cu ocazia Channel Summit EMEA de la Monaco, prestigios eveniment anual dedicat producatorilor si distribuitorilor din industria IT. Compania isi propune ca, pana in 2030, 85% dintre produsele sale Tellur sa fie „verzi”, realizate exclusiv din materiale biodegradabile, reciclate si reciclabile.
Dupa etapa de prelansare, din luna aprilie, cand primele produse Tellur Green (incarcatoare, cabluri si boxe portabile Bluetooth) au fost disponibile, exclusiv, in reteaua Orange (Orange Shop si Orange.ro), din luna mai aceste produse se gasesc in toate magazinele partenere ale ABN Systems International din Romania, iar de astazi, isi fac lansarea pe plan global.
In afara Romaniei, pe parcursul acestei luni, produsele Tellur Green au intrat, treptat, la vanzare in Republica Moldova, Bulgaria, tarile baltice (Estonia, Letonia, Lituania), state din fosta Iugoslavie (Slovacia, Croatia, Slovenia, Macedonia), iar pana la sfarsitul lunii vor ajunge pe pietele vest-europene, in Marea Britanie, SUA, Canada si Mexic. Ulterior, vor fi comercializate in India si Orientul Mijlociu.
Utilizarea de materiale precum fibra de grau, nailonul reciclat (care ajunge sa fie folosit in proportie de 96% dintr-un cablu) sau plasticul reciclabil face ca procesul de fabricare a acestor produse „verzi” sa fie mai complex, necesitand mai multe certificari, dar estimarea ABN Systems International este ca cererea pentru astfel de produse este in crestere atat pe pietele dezvoltate, cat si pe cele emergente.
Pana la sfarsitul acestui deceniu, ABN Systems International isi propune ca majoritatea produselor sale Tellur sa fie „verzi”, adaptate la aceasta exigenta a publicului consumator. Astfel, companie va continua sa isi imbogateasca, treptat, gama Tellur Green: in a doua jumatate din anul 2022, vor mai fi puse in vanzare incarcatoare auto, casti, power banks, iar pe termen mai indelungat se afla in pregatire productia de tastaturi si mousi.
„Am mizat pe interesul ridicat fata de produsele verzi in statele vest-europene si, de aceea, am ales ca lansarea globala a gamei Tellur Green sa aiba loc la editia din acest an a Channel Summit EMEA. Este un eveniment care reuneste jucatori puternici din productia si distributia IT&C si seteaza directiile in care merge piata, iar anul acesta credem ca produsele Tellur Green nu sunt doar in linie cu asteptarile pietei, ci proiecteaza viitorul. In toate industriile a crescut grija pentru mediu, iar consumatorii devin din ce in ce mai responsabili si vor sa aiba optiuni verzi, sa poata cumpara o pereche de casti sau un incarcator care a fost deja realizat din materiale reciclate sau reciclabile si despre care sa stie ca poate fi reciclat. Ne-am bucurat sa constatam ca acelasi interes se manifesta si in Romania, deoarece, pe baza feedback-ul primei luni de vanzare a produselor Tellur Green, exclusiv in reteaua Orange, vanzarile au depasit usor asteptarea noastra, iar publicul s-a aratat foarte receptiv”, a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.
De la crearea Tellur, in 2015, ABN Systems International a lansat peste 2.000 de produse sub acest brand, dintre care peste 200 sunt active momentan, iar principalele game sunt: (1) Audio (casti, boxe, kituri audio pentru masina); (2) Cabluri (Lightning, Micro-USB, Type-C, adaptoare); (3) Energie (incarcatoare de priza si wireless, baterii externe, incarcatoare auto); (4) Suporti pentru telefoane mobile; si (5) Smart Home (produse de securitate si monitorizare, senzori smart, comutatoare inteligente WiFi, produse pentru climatul si confortul casei).
ABN Systems aniverseaza 20 de ani de activitate in 2022 si isi continua dezvoltarea accelerata pe pietele externe, precum si consolidarea pozitiei pe piata autohtona. Pentru sustinerea obiectivelor de business, compania s-a listat la Bursa de Valori Bucuresti, la inceputul acestui an, in urma primului IPO pe piata AeRO.
 

Din aceeasi categorie

24 Noi 06:49 | LEVIATAN: Digitalizarea si AI-ul rescriu impreuna regulile industriei de constructii
21 Noi 06:44 | WIZROM: Digitalizarea in constructii, de la avantaj competitiv la pilon strategic
19 Noi 06:00 | MICROSOFT: Platformele Cloud si AI stimuleaza cresterea accelerata a vanzarilor
17 Noi 06:20 | GRAITEC Romania estimeaza o crestere solida a vanzarilor de software in 2025
13 Noi 06:27 | Digitalizarea in constructii - De la lipsa de control la management in timp real
12 Noi 06:00 | SAP anunta vânzări în urcare cu 22% și profit majorat cu 14% în trimestrul al treilea
11 Noi 11:49 | HumAInity: Romania are o crestere de 20% in digitalizarea administratiei, in 2025
07 Noi 10:50 | Centrele de servicii partajate, solutia pentru o administratie publica mai eficienta
06 Noi 10:09 | ARCTIC STREAM: Afaceri de aproape 13 milioane euro in primele 9 luni din 2025
05 Noi 10:56 | REVEAL: Revolutia AI va fi o realitate in urmatorii 5-10 ani si va schimba lumea
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA