Sâmbătă, 15 Noiembrie 2025
RO EN

TotalSoft & Sodexo: Beneficiile extrasalariale, gestionate eficient prin Charisma HCM

Total Soft, unul dintre cei mai importanti furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrala si de Est, si Sodexo Benefits and Rewards Services Romania (BRS), liderul pietei locale de beneficii extrasalariale, anunta semnarea unui parteneriat care imbunatateste experienta digitala a angajatorilor in procesul recurent de administrare si incarcare a cardurilor de masa oferite angajatilor. Principalul avantaj al integrarii platformei de management a resurselor umane oferita de TotalSoft, Charisma HCM, cu solutia tehnologica dezvoltata de Sodexo BRS, il reprezinta reducerea semnificativa, cu pana la 80%, a timpului necesar pentru incarcarea lunara a cardurilor de masa, cat si o raportare automatizata, in timp real, a comenzilor.
In felul acesta, companiile pot fluidiza operatiunile de resurse umane prin utilizarea unei singure platforme atat pentru operatiunile de pontaj si salarizare, cat si pentru gestionarea beneficiilor extrasalariale oferite de Sodexo BRS, ceea ce optimizeaza munca echipelor de HR.
Astfel, organizatiile vor reduce timpul necesar monitorizarii zilelor lucrate, alocarii sumelor aferente zilelor lucrate pe cardul de masa si transmiterii comenzii de incarcare a cardurilor de masa pentru toti angajatii, eliminand pana la 80% din efortul necesar acestui task. Intregul proces de calcul si incarcare a cardurilor de masa se reduce astfel la cateva click-uri si, in plus, scade riscul aparitiei erorilor. Totodata, responsabilul de HR are trasabilitate completa asupra intregului proces, putand monitoriza continuu etapele parcurse pana in momentul in care banii ajung pe cardul de masa al angajatului.
Concret, parteneriatul presupune transferul facil de date dintre platforma digitala Charisma HCM, oferita de TotalSoft, catre aplicatia oferita de Sodexo BRS pentru procesarea si incarcarea cardurilor de masa. Acest lucru se realizeaza printr-o solutie tehnologica de tip Open API dezvoltata de Sodexo BRS, care preia informatiile referitoare la angajat din Charisma HCM, precum zile lucrate, numar de vouchere de masa si valoarea acestora si le importa in aplicatia utilizata pentru incarcarea cardurilor. Departamentul de HR poate revizui si edita informatia inainte de transmiterea acesteia catre Sodexo BRS, in timp ce Sodexo BRS preia facil datele deja verificate si realizeaza incarcarea cardurilor, transmitand in timp real statusul comenzii catre angajator.
Solutia Charisma HCM permite totodata introducerea online a noilor angajati, a contractelor de munca, dar si self-service pentru angajati, prin care acestia isi pot solicita eliberarea de adeverinte.
Daca in prima faza aceasta colaborare se refera la digitalizarea procesului de incarcare a cardurilor de masa, cel mai raspandit beneficiu extrasalarial in Romania, foarte curand se va extinde si pentru alte beneficii, precum cardul cadou sau turist emise de Sodexo BRS.
„Aceasta colaborare este prima dintr-o serie de parteneriate tehnologice strategice prin care venim si mai aproape de echipele de HR, asigurandu-le cea mai buna experienta de administrare a produselor si servicilor noastre. Provocarile departamentelor de HR sunt din ce in ce mai sofisticate, mai ales cu privire la atragerea, retentia si motivarea talentelor, de aceea vrem sa le oferim alternative ,la un click distanta’ pentru procesele recurente de comanda si incarcare a cardurilor. In felul acesta, contribuim la digitalizarea functiei de HR la scara larga pe piata muncii din Romania”, a spus Manuel Fernandez Amezaga, CEO Sodexo Benefits and Rewards Services, Romania & Bulgaria.
„Parteneriatul dintre TotalSoft si Sodexo BRS este unic in Romania si raspunde tendintelor globale de digitalizare. Acesta este un rezultat firesc al programului de parteneriat lansat in 2022, care si-a propus crearea unui amplu ecosistem de business si stimularea inovatiei. Astfel, integrarea cu Sodexo BRS completeaza ultimele functionalitati dezvoltate in Charisma HCM cu scopul de a revolutiona experienta digitala a angajatilor si angajatorilor – chatbot, semnatura electronica pentru documentele de HR, feedback continuu etc. Noi aducem la masa experienta de peste 25 de ani in implementarea solutiilor HCM la peste 400 de organizatii, in timp ce Sodexo BRS ofera expertiza de neegalat in beneficii extrasalariale. Impreuna, adresam nevoile concrete si imediate ale organizatiilor din Romania, iar pana la finalul lui 2023 ne asteptam ca peste 50.000 de salariati sa beneficieze de acesta integrare. Nu ne vom opri aici, vom continua sa atragem parteneri cu ajutorul carora sa sustinem comunitatea de business prin solutii inovative si simplu de utilizat”, a spus Gorkem Tursucu, CEO TotalSoft.
In 2020, HR Tech Outlook a plasat TotalSoft in TOP 10 solutii HCM din Europa prin prisma integrarii a doua solutii inovative in fluxurile de HR: chatbot & semnatura electronica. Parteneriatul cu Sodexo BRS consolideaza acest titlu si continua directia strategica de dezvoltare a produsului Charisma HCM.
 

Din aceeasi categorie

13 Noi 06:27 | Digitalizarea in constructii - De la lipsa de control la management in timp real
12 Noi 06:00 | SAP anunta vânzări în urcare cu 22% și profit majorat cu 14% în trimestrul al treilea
11 Noi 11:49 | HumAInity: Romania are o crestere de 20% in digitalizarea administratiei, in 2025
07 Noi 10:50 | Centrele de servicii partajate, solutia pentru o administratie publica mai eficienta
06 Noi 10:09 | ARCTIC STREAM: Afaceri de aproape 13 milioane euro in primele 9 luni din 2025
05 Noi 10:56 | REVEAL: Revolutia AI va fi o realitate in urmatorii 5-10 ani si va schimba lumea
03 Noi 15:33 | Leviatan Design, la INTERGEO: locul in care tehnologiile schimba regulile jocului
03 Noi 06:29 | Digitalizarea in constructii: intre reglementari, competente digitale si colaborare
31 Oct 12:51 | APMGS: Rol major al proiectantului la monitorizarea structurala si geotehnica
30 Oct 06:00 | M+M inregistreaza cresteri semnificative in marje si profitabilitate in trimestrul trei
Agenda Investitiilor
ABONARE REVISTA (click aici):  PROIECTE | INVESTITII | REVISTE | INDEX COMPANII
DATE DE CONTACT: Agenda Constructiilor & Fereastra - Tel: 021-336.04.16
AGENDA INVESTITIILOR
EURO-CONSTRUCTII
EURO-FEREASTRA
FEREASTRA